Footloose 1984 På Engelsk

★★★★☆

Evaluering: 9,6 ud af 10 (baseret på 73 Personer)



Ren MacCormack synes at livet er dødssygt. Han bliver mobbet at kammeraterne i skolen og lærerne, og anses for at være et dårligt eksempel af alle forældre i den amerikanske provinsby Bomont. Ryger han hash, drikker han i timerne, skulker han fra skolen, gør han pigerne gravide? Nej og atter nej! Ren er nyankommet fra storbyen Chicago og så elsker han at danse til rockmusik. To dødssynder i det stille, idylliske Bomont! Pastor Moore har forbudt moderne dansemusik "Rockmusik fremmer utugt!" tordner han fra prædikestolen! Tænk hvis han vidste, hvad hans datter Ariel har i sinde at lave sammen med Ren. Den værste synd, de tar til nabobyen og danser!

Overblik

goo : 485 MegaByte
Tekst : Danish - Dansk
Filformat : MPE 1080p DVDRip
Spilletid: 1 Time 35 minutter



Footloose 1984 På Engelsk

Frigivet : 16 december 1953
Klasser : Drama, Romantik Danske Spillefilm
Forretning : Paramount, IndieProd Company Productions, IAG Animation
Kommentarer : 6133
Produktionsland: Montenegro
Udbytte : $513,122,685
Finansiere : $50,005,000

Hold

Scenografi: Atalia Ishaa
Medvirkende: Leasha Ikra
Musik af: Stelios Dannika
Klip: Trina Romelo
Fotografering: Nickita Zamzam
Komponist: Shaylah Haajarah
Instruktører: Bethaney Layaan
Produceret af: Humah Tamekah
Anmeldt af: W. Josue Dia
Manuskript af: Cameran Reda
Baseret på: Sosan Kagan

Footloose 1984 IMDb ~ Footloose is a brilliant film Kevin Bacon gives as usual an amazing performance as he plays Ren MacCormack here Other great performances come from Lori Singer John Lithgow Dianne Wiest Chris Penn and Sarah Jessica Parker The music is really good and the dance sequences are amazing Footloose is a must see and it deserves a 1010

Footloose 1984 film Wikipedia ~ Footloose is a 1984 American musical drama film directed by Herbert Ross It tells the story of Ren McCormack Kevin Bacon an upbeat Chicago teen who moves to a small town in which as a result of the efforts of a local minister John Lithgow dancing and rock music have been banned

Anmeldelse ‘Footloose’ Kultur For Unge ~ ‘Footloose’ Footloose er et remake af filmen af samme navn fra 1984 og remakes har altid lidt ekstra pres over sig fordi filmen også skal leve op til gjorde det her remake Og lidt til Jeg har altid synes at personerne manglede en smule dybde i den originale film Den dybde har de til gengæld fået i det nye remake

Footloose film fra 1984 Wikipedia den frie encyklopædi ~ Footloose er en amerikansk film fra 1984 instrueret af Herbert Ross Handling Advarsel Handling afslutning ogeller plot afsløres i det følgende Ren flytter fra Chicago til en lille by i Iowa med sin mor I den lille by er det forbudt at danse

Footloose ~ Footloose og fancyfree det beskriver jo mig fuldstændig Det har altid været min livsfilosofi at lade hjertet føre mig derhen hvor jeg er Indimellem har fornuften ikke været med men jeg er stærkt tilfreds med min plads i dag Og jeg udvikler mig stadig Jeg er ikke helt fri for pligter men jeg har en livsfilosofi der fortæller

Feriehus Footloose USA Corolla ~ Footloose tager imod disse kort og forbeholder sig retten til midlertidigt at reservere et beløb på dit kreditkort forud for ankomsten Det med småt Guests must be 25 years of age or older to checkin and must be staying at the property Please note if the reservation is cancelled the total amount plus all fees including the service charge

Footloose ~ Filmen Footloose er en genindspilning af det klassiske dansedrama om undertrykte teenagere i en lille by I Footloose følger vi den unge fyr Ren MacCormack Kenny Wormald der flytter fra Boston til den lille by Bomont hvor han får sig noget af et kulturchok

Footloose the musical Billetter Frederiksberg Musik ~ Firsersentationen Footloose vises nu i en opdateret udgave hvor overvågningssamfundet i en lille provinsby kvæler alt glæde og liv Hovedpersonen Ren flytter fra det hårde miljø i Chicago til sovebyen Bomont hvor ugens højdepunkt er søndagsgudtjenesten og hvor alle holder øje med hinanden i et kvælende favntag intet går nogle forbi

Footloose Ny blog ~ Footloose og fancyfree det beskriver jo mig fuldstændig Det har altid været min livsfilosofi at lade hjertet føre mig derhen hvor jeg er Indimellem har fornuften ikke været med men jeg er stærkt tilfreds med min plads i dag Og jeg udvikler mig stadig Jeg er ikke helt fri for pligter men jeg har en livsfilosofi der fortæller

Politibetjente danser til Footloose og folk kan ikke få nok ~ De valgte denlegendariskesang Footloose af Kenny Loggins Hvis du kan huske Footloose sangen kan du ikke undgå at tænke på Kevin Bacon der gik rundt som om han ejede byen Der skal noget helt særligt til for at konkurrere med Kevin Bacon og nogle ville endda sige at den nye udgave af filmen ikke var halvt så god som originalen



#1080p. #download. #leje. #danish sub. #længde. #på engelsk. #720p. #blu ray 4k. #iphone. #Se Online. #english. #engelsk. #dansk tale. #Film. #free. #full movie. #danske undertekster. #gratis. #ipad. #streaming. #anmeldelser. #stream. #danske stemmer. #DVDrip. #subtitles. #danmark