Du Er Den 2018 På Engelsk

★★★★☆

Bedømmelse: 9,6 ud af 10 (baseret på 73 Stemmer)



Hvert år – i en hel måned – sætter fem ekstremt kompetitive venner alt på spil i det, der må siges at være verdens vildeste gang tagfat, der er uden regler, men til gengæld med konsekvenser. De har leget den samme leg siden første klasse, men hvor de dengang spillede om æren, gælder det nu alt; de sætter deres tilværelser, jobs og forhold på spil, blot for den helt basale glæde ved at tage de andre én efter én og råbe 'TAGET, DU ER DEN!' Men i år skal 'legen' udspille sig samtidig med, at den eneste spiller, der stadig er ubesejret, skal giftes, så det burde endelig gøre ham til de andres lette mål. Men han véd de kommer… og han er mere end klar... Utroligt nok er filmen baseret på en Wall Street Journal artikel, der med al ønskelig tydelighed beviser, at nogen bare vil gøre hvad som helst. - For at vinde…

Øvrige Oplysninger

Tid: 1h 56 minutter
Kvalitet : M1V 1080p Blu-ray
Størrelse : 557 MB
Oversættelse : Dansk - Engelsk



Du Er Den 2018 På Engelsk

Distributør : New Line Cinema, Broken Road Productions, Warner Bros. Pictures, WRC Studios
publikation : 20 september 1991
Land: Bangladesh
Fond : $43,202,000
Formue : $338,623,806
Stil : Komedie, Drama Streame film
Kommentarer : 7361

Hold

Instrueret af: Laiton Nikesh
Produktion: Rashidat Sammer
Manuskript af: Raadiyah Khateeb
Baseret på: Mercy Amritha
Medvirkende: Daquan Audrina
Musik af: Rab Elodia
Fotografering: Thania Kolawole
Klip: Macaulee Nixon
Scenografi: Neeve Hajra
Komponist: Eivissa Hamidah
Anmeldt af: S. Crispin Harraj

Du er den ~ Komediefilmen Du er den Tag følger en gruppe tidligere klassekammerater der over de seneste 30 år har leget tagfat i én hel måned hvert år og over tid taget mere og mere ekstreme metoder i brug

Du er den Teaser Trailer DK ~ Nogle lege bliver man aldrig for gammel til Glæd dig til DU ER DEN i biograferne 28 juni Hvert år – i en hel måned – sætter fem ekstremt kompetitive venner alt på spil i det der må

Emma Thorsteinsson – Du Er Den Som Jeg Vil Ha Lyrics ~ Omkvæd Du du er er den som jeg vil ha Den der altid smiler og altid er så glad Du du er er den jeg vil ha Den jeg altid tænker på du gør mig så glad

Stream Du er den 2018 Komedie ~ Du er den En god gammeldags omgang tagfat har aldrig skadet nogen Ikke for alvor i hvert fald Og det gjorde det heller ikke i starten for de fem venner Jerry Callahan Randy Sable og Hoagie

Emma Thorsteinsson Du Er Den Som Jeg Vil Ha Lyrics ~ The Lyrics for Du Er Den Som Jeg Vil Ha by Emma Thorsteinsson have been translated into 1 languages

Du er den – Anmeldelse Filmz ~ “Du er den” vil gerne være en rørende og tankevækkende komedie om at bevare sit indre barn Det er den ikke Så det skal den lade være med at bilde mig ind Hellere stå ved sin afgrundsdybe dumhed

News DK – Du Er Lyrics Genius Lyrics ~ Du er Den eneste jeg holder af Fylder op den hele dag Den hele dag Du er Det smukkeste jeg endnu har set Du det bedste der for mig er sket For mig er sket Vers 2 Du er Det varmeste af alt på

Nej du er ikke blevet krænket du er egoistisk POV ~ Fint Hvis krænkelsen er svær at se er den næppe alvorlig ’Jamen du er privilegieblind’ Nej Du er fordomsfuld Fordi jeg ikke er enig med dig er jeg ikke ’privilegieblind’ Og det er et ikkeord som du slynger ud uden at ane noget som helst om mig

© Du er DR Pigekoret ~ Du er den eneste jeg holder af fylder op den hele dag den hele dag du er det smukkest jeg endnu har set du det bedste der for mig er sket for mig er sket du er det varmeste af alt på jord

Du er den enda læs teksten og download melodien på ~ På finder du festmusik og klaverledsagelse til over 700 af de mest anvendte melodier til festsange Når musikken er købt og downloadet kan du tage den med til bryllup konfirmation fødselsdag eller en hvilken som helst anden fest på CD smartphone eller computer



#720p. #danmark. #gratis. #free. #danske stemmer. #engelsk. #danske undertekster. #længde. #Se Online. #blu ray 4k. #Film. #stream. #på engelsk. #DVDrip. #iphone. #full movie. #anmeldelser. #dansk tale. #subtitles. #english. #streaming. #ipad. #leje. #download.#1080p. #danish sub